mandag den 4. juni 2012

2 hurtige...

kort måtte jeg lige lave her i aften. Min veninde kom nemlig i tanke om her kl. 20.20 at hendes mand jo har fødselsdag i morgen - og at hun havde glemt at få et kort til ham.
Det havde døtrene også - og så måtte de jo lynhurtigt laves.
Og klokken 21 var de så færdige.
Og her er de. Jeg havde helt glemt jeg havde disse skønne biler (tak Mona) indtil jeg så Bodil havde lavet et kort med en af dem forleden.
 Sommerfuglen har jeg hentet på Pinterest sammen med en masse andre sommerfugle som jeg glæder mig til at bruge løs af.
Motorcyklen er en chipboard.

Jeg gad egentlig ikke scrappe i dag - jeg havde prøvet til et par gange - men det blev ikke til noget - men når man skal - så skal man - haha.

I morgen er det fridag - jaaahhhh....
God Grundlovsdag til Jer.
Knus

13 kommentarer:

  1. årh hvor er de fine, og kender godt det følelse med ikke at være krea, men vupti så kommer det jo op i en alligevel. god grundlovsdag til dig osse

    SvarSlet
  2. For dælen da... - Du har haft travlt i aften - hi hi
    2 flotte kort må jeg nok sige.

    SvarSlet
  3. Det kan da godt være de er gået hurtig, men de er da super flotte, jeg kan også godt lide den lille røde lastbil, og tak for din søde kommentar hos mig, jeg er godt klar over du også er blevet mobbet, min barndoms veninde var også rødhåret, hvad hun altid måtte høre for. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Flotte kort, wauw hvor ser sommerfuglen godt ud på kort.
    Ja, vi er da nogle der arbejder godt under pres =D

    SvarSlet
  5. Flot lige at kunne trække sådan en kreativitet ud af ærmet! Flot!

    SvarSlet
  6. Sikke et par flotte kort, du fik rystet ud af ærmet i en fart.

    Den lastbil er bare så sød - er det et stempel?

    Rigtig god grundlovsdag til dig

    SvarSlet
  7. Super søde kort du har fået lavet. God Grundlovsdag til dig.

    SvarSlet
  8. Rigtig søde kort begge to...

    SvarSlet
  9. godt du kan arb under press,for disse var flotte :) herlige farger og fine oppsett:)

    SvarSlet
  10. Sikke flotte kort du har lavet :) Godt at de lige kunne sætte skub i dig når du nu ikke havde lysten :)

    SvarSlet
  11. Hvad skal jeg sige Dorthe, du er utrolig, ha ha. Rent magi, kan du ikke sende lidt til mig:)
    knus

    SvarSlet
  12. Flotte kort du lige hev ud af ærmet ;-), knuss

    SvarSlet
  13. Super flotte kort ! Håber du er glad for dit job... Knus Marlene

    SvarSlet