onsdag den 6. juni 2012

Candytid... :)

Min besøgstæller nærmer sig de 60.000 - det synes jeg egentlig er ret vildt, og det havde jeg nok ikke troet da jeg begyndte at blogge.
Men det skal da selvfølgelig fejres med en lille Candy.
---
Her er hvad du kan vinde:
12 ark 6 x 6 Bo Bunny papir
4 rl 3 mm tape
2 rl 6 mm tape
Chipboard hjerter fra Scrapinec
Primablomster
Brads
Træfuglebur fra Kaisercraft
2 stk perlebånd.
Lidt metaldims
3 kaméer
forskellige blomster.
og måske mere..? :)

For at deltage skal du:
1. Linke til min Candy fra din egen blog.
2. Efterlade en kommentar til mig i dette indlæg
---
Og det er det... Fast læser behøver du ikke være - men du må selvfølgelig gerne :)
---
Jeg udtrækker candyen på min fødselsdag d. 5. juli.

Held og Lykke og et lille knus..
Dorthe

46 kommentarer:

  1. Super lækker candy du har lavet - skýnder mig at linke.

    SvarSlet
  2. Jamen jeg bliver jo nødt til at være med! ;)
    Jeg lægger fluks et link på min blog - og krydser fingre :D

    SvarSlet
  3. wauw en lækker candy - her må jeg da være med :o)

    SvarSlet
  4. Klart eg vil bli med på dennne lekre candyen. Og lykke til i trekninga i candyen min :)

    SvarSlet
  5. Sikke en gang lækkerier, jeg har smidt link på min blog og her er så min kommentar :-)

    SvarSlet
  6. Os mig os mig... jeg er osse med.... linker fluks... ;D

    SvarSlet
  7. Jeg vil også meget gerne være med, det er jo den rene lykkepose du sætter på højkant, så mange dejlige ting, jeg krydser finger. knus morkaren. P.S. jeg linker også.

    SvarSlet
  8. Wauw sikke en masse lækre ting. Jeg prøver lykken!

    SvarSlet
  9. Wauw, mange gode sager, jeg vil også prøve lykken.
    Há en god aften

    SvarSlet
  10. Lyder som en virkelig lækker præmie. Bliver jeg da lige nødt til at prøve at være med på. har aldrig deltaget i en blogcandy før.. :-)

    SvarSlet
  11. Uha det ser lækkert ud. Tillykke med de mange besøgende. Har linket fra min blog

    SvarSlet
  12. Wauv, det ser lækkert ud, jeg er på ;-)

    Du kan se mit link her: http://mulleskreativeverden.blogspot.dk/2012/06/nar-jeg-en-dag-far-mange-lsere-skal-jeg.html

    SvarSlet
  13. Den chance vil jeg da ikke lade gå forbi, så nu er der linket.
    Et imponerende besøgstal - flot!

    SvarSlet
  14. Det ser bare så godt ud, og du kan tro jeg gerne vil være med i lodtrækningen.
    Jeg har linket - og jeg har da været fast læser næsten fra starten.
    Jeg kan fint huske datoen - for det er også den dag, vi får en ny nøgle....

    SvarSlet
  15. Tillykke med utrolige 60000 besøk!! Og gratulerer med dagen som kommer.
    Jeg har selvfølgelig linket i min sidebar. Følger har jeg vært lenge og det har vært en sann glede. Ser frem til å følge deg videre også!

    Klem

    SvarSlet
  16. 60.000 det er da for vildt:)
    Jeg vil eeeeeeeeeeeeelske at deltage i din flotte candy.
    Mega knus

    SvarSlet
  17. Hold da op 60.000 besøg, det er en god sjat =D
    Jeg er da med. Det er jo en lækker candy =D
    Skynder mig at linke på min blog

    SvarSlet
  18. Tillykke med de mange besøg - det er bare flot. Det er en superflot candy, så den vil jeg da også gerne være med på. Linket til din blog er lavet og jeg vil glæde mig fortsat til at besøge din blog.

    SvarSlet
  19. Wow... igen en rigtig lækker candy... der er linket i min sidebar så nu kan jeg bare x finger... hi hi... Kram

    SvarSlet
  20. Selvfølgelig er jeg da med... linker lige din gevinst :-)Flot med så mange besøgende, knuss

    SvarSlet
  21. Wow .. et imponerende besøgstal, men du laver jo også vidunderlige ting :)

    Lækker lækker candy, som jeg gerne vil vinde :)

    1000 tak for chancen.

    Knus :)

    SvarSlet
  22. tillykke med det super flotte besøgstal og jeg er klart følger af dig jo og linker og skriver her. meget lækker candy håber jeg er heldig.

    SvarSlet
  23. Lækker! Det er sat op på min blog.

    Jeg er selvfølgelig med. :)

    SvarSlet
  24. Flot Candy, jeg er selvfølgelig med ;-)

    SvarSlet
  25. wowww great candy, love it, thanks for the chance to win xx

    SvarSlet
  26. Wauw så mange besøgende. Jeg vil da også gerne være med på din flotte candy. Jeg har linket i min sidebar.

    SvarSlet
  27. Hei. Gratulerer med så mange besøkende :))
    Og med bursdagen den 5.juli.
    Jeg vil svært gjerne være med på denne flotte candyen.

    SvarSlet
  28. What a lovely candy! Thank you a lot for a chance to win!
    http://marchenkoendscrab.blogspot.com/

    SvarSlet
  29. Tillykke med de mange besøgende. Tak fordi du vil lave sådan en fin candy, den kunne jeg godt tænke mig....

    SvarSlet
  30. WOUW sikken fantastisk candy her, hvwem vil ikke gerne vinde den? Jeg har uploaded dette til min blog og har været follower for en lille tid også, og er vildt begejstret med alle dine fantastiske kreationer. Du er bare suverænt dygtig, så ikke så sært du har haft så mange hits på din blog. Há en fantastisk dag.

    SvarSlet
  31. Sikke en lækker candy.. Håber jeg bliver den heldige vinder... :o)
    Ikke underligt med alle de mange besøg, det er jo nogen flotte ting du laver.

    SvarSlet
  32. Skøn candy - som jeg kun fandt da du skrev jeg kunne finde en anden på din sidebar - får ikke læst så mange blogge for tiden - men ændre sig efter 1. juli hvor jeg kommer til at gå hjemme.

    SvarSlet
  33. Sikke en dejlig candy - Tænk hvis man kunne være så heldig at vinde den... :o) - Og så vil jeg også lige sige at jeg er vild med de ting du laver.. Det er bare så flot..

    SvarSlet
  34. Virkelig skøn candy. Håber godt nok at jeg er den heldige vinder. :)

    SvarSlet
  35. Stort TILLYKKE med dit flotte besøgstal, det er bare et bevis på hvor super dygtig du er Pips/Dorthe, wauw en lækker candy den vil jeg gerne have en chance for at vinde så har lige lært at linke den på min blog. Til sidst et lidt tidlig Tillykke med fødselsdagen, håber sønnen husker at hygge om hans søde mor ;o) Rigtig god sommer vi ses om ikke før så til efteråret i Billund og Esbjerg ;)

    SvarSlet
  36. Hejsa
    Jeg var inde på Pinterest og se dine superflotte kort.
    Tillykke med dine mange besøgere, hvor jeg så er en af de nye :)
    Jeg har ikke selv en blog, men sender gerne en kommentar.
    Med venlig hilsen
    Else Kreutz
    kreutz@mail.dk

    SvarSlet
  37. O'lala for ein flott og spennende candy. Til lykke med alle besøk :) Mange flotte kort du lager.

    SvarSlet
  38. Mums noget lækker Blog candy du har lavet til os. Jeg er jo følger af din blog, så nu kan jeg bare skynde mig ind på min egen blog og linke til dig.;-)

    SvarSlet
  39. hov hov har vist sovet i timen... tillykke med besøgstallet og tillykke på torsdag... kuverten er på vej idag.. jeg har linket..

    klem mette der ved det bliver solskin torsdag

    SvarSlet
  40. Jeg deltar gjerne, herlig candy :) Tusen takk for sjansen.

    SvarSlet
  41. Hvor er det en lækker candy, en skam man ikke har en blog, så man kunne deltage.....men lægger gerne en kommentar ;).....det er nogle vildt lækre ting du får lavet:D

    Knus Tina

    SvarSlet
  42. Congrats on so many visitors! :D And thank you for the chance to win all these goodies! :)

    Hugs! xx

    SvarSlet
  43. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld.

    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, å bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlet
  44. Lovely candy, dear! Thank you a LOT for a chance to win!)
    I`m your follower and put the link on the sidebar!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    SvarSlet
  45. Lækker candy og jeg har lagt et link på min egen blog

    SvarSlet
  46. Milde marv en goodie bag - desværre er jeg en post gang for sent på den - men vil lige sige: hvor er det flot at sætte alle disse ting på spil :-)

    SvarSlet