fredag den 8. juni 2012

Et LO og en gave :)

I aftes var jeg til Scrap i klubben. 
Jeg fik lavet et LO til den nye skitsekonkurrence hos Dusty Attic.
Jeg synes det var en svær skitse at arbejde med - nok fordi der skulle mange billeder på - og de skulle "fylde" en del.
Men mit bud på skitsen blev sådan:

og skitsen er her.

Bogstaverne fra Digital Paper shop er jeg helt tossevild med, jeg troede egentlig slet ikke jeg havde fået bogstaver med til LO´et - men jeg havde disse med i tasken - med lidt grønt bagved var de fine til LOét  synes jeg.

Lidt Prima swirl og et par blomster.

Sommerfuglen er et gammelt glansbillede.
 Træet og borterne er selvfølgelig fra Dusty Attic :)

Fuglereden og fuglen er fra Prima - det er nogle af blomsterne også.
Og jeg endte med at blive rigtig godt tilfreds med LO´et. 

Og så fik jeg en gave.... bare fordi...!?! 
Er det ikke bare SØDT?
Det var Susanne/chicks der havde pakket sjove, spændende, søde og lækre ting til mig.
fordi jeg fortjente det !! (ja det sagde hun altså - :) ) 
Altså! Så bliver man da glad! 
Der er nogle rigtig fede papirer imellem - og jeg ved næsten allerede at de bare skal bruges til et rigtigt drenge LO.
Rigtig god fredag til Jer 
Tak for besøgene og søde kommentarer.
Knus.

23 kommentarer:

  1. Hvor er det et super lækkert Lo i flotte farver... flot brug af skitsen. Dine blomster, bånd og de andre små detaljer er perfekt i stilen til de smukke billeder. Dejligt med sådan en gave - bare fordi. Også en rigtig god weekend til dig, knuss

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare så flot og lækkert!!! Så mange lækre detaljer, du har fået på! Jeg er helt vild med det træ, bogstaverne er også fede.
    Lækkert at få en gave.
    Rigtig god weekend.
    Knus

    SvarSlet
  3. Love everything about it. Wishing you a wonderful weekend with a bit of creativity on the side.
    Hugs
    Desíre
    Digistamps4Joy DT Member
    Doing Life

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt og fuld af lækre detaljer!
    Skønt med sådan en overraskelse!!!!
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  5. Fantastisk flot layout - og med mange fine detaljer.

    SvarSlet
  6. super flot og mange skønne detaljer,,,,som altid er dine sager jo super flotte. og aj altså fik du så en gave. bare skønt med søde overraskelser

    SvarSlet
  7. Et rigtig flot LO og flotte billeder.

    SvarSlet
  8. Rigtig lækkert LO med super detaljer og pynt... det er bare mums... og altid rart med en gave " bare fordi".. Go' weekend...

    SvarSlet
  9. Superflot layout, med mange lækre detaljer (de er altså også møglækre, dine bogstaver)
    Dejligt med en bare fordi gave

    SvarSlet
  10. Super flot LO med vildt mange fantastiske detaljer. Det er bare så smukt.

    SvarSlet
  11. Totalflot lo - lækker detalje med træet.....

    SvarSlet
  12. Superlækkert LO og sikke en detaljerigdom - flot!
    Og ja, man bliver altså rigtig glad, når man får sådan en bare-fordi-gave :-)

    SvarSlet
  13. Så smukt LO du har lavet, waw.
    Super detaljer, sød rede:)
    Tror godt det er en svær skitse
    at arbejde med.

    Åhhh en lække pakke at få,
    du vader rundt i held lige nu,
    er det ikke fantastisk:)
    knus

    SvarSlet
  14. Hold op hvor er det bare smukt.
    Sikke skønne farver til de fotos fra heden.
    Lækre detaljer og det er da lidt grænseoverskridende for dig med så mange fotos.....Men selvfølgelig kan du også bare det !
    Dejligt med sådan en gave i utide - og jeg tror gerne du fortjener det. Nyd det - og de pæne ord.

    God weekend herfra.

    SvarSlet
  15. Det er et rigtig lækkert layout, du har lavet! Det ser bare godt ud.

    SvarSlet
  16. Super lækkert layout!
    God weekend!

    SvarSlet
  17. Ja hvad skal jeg sige.... Du er bare så go. Hvor er det bare flot og perfekt lavet. Mange fine detaljer, du har fået på dit LO.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  18. Super flott LO og mange lekre detaljer!!
    Flotte fotos også!
    God weekend Dorthe :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  19. Super super lækkert LO og nogle fantastiske flotte detaljer :)

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  20. Sikke et fantastisk LO du har lavet. Flotte farver og flotte detaljer!
    Jeg kan godt forstå at du blev glad for den spontane gave! Det er virkelig noget, som varmer i denne kolde tid...hi hi hi..

    SvarSlet
  21. Oiii .. et lækkert LO med masser af lækkerier på!!

    Så skønt med en gave - især en spontan af slagsen :)

    Ha' en god weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  22. Rigtig flot layout. og sikke en flot gave.

    SvarSlet
  23. Det er sjovt når man sådan er på blogrundfart, at man pludselig falder over et LO som bare er så meget i tråd med end egen smag og valg af farver. Måtte bare lige ind og kigge nærmere på det. Du har virkelig fået et super flot resultat ud af den ret svære skitse og brugt mange lækre detaljer. super lækkert LO. Jo det er altid dejligt med gaver, specielt de totalt uventede. Det er noget der kan lyse op på ens dag og resten af ugen med ;-) Rigitg god weekend.

    SvarSlet