søndag den 26. august 2012

Scrap i Billund.

Her er lige lidt stemningsbilleder fra dagen i går.
Jeg har nemlig været omme hos Bodil i dag - for at drikke hendes kaffe og stjæle hendes billeder - haha.
Dette er et LANGT indlæg.

Her har vi Fru Ravn på vej ud efter "frisk luft" (thøhø)
Læg iøvrigt mærke til den lækre butik også.
Her en flok søde piger: Heidi, Pernille, Hanne og Susanne.
Jenny og Bente ser meget koncentrerede ud.
Hvad mon Jutta har gang i her?
Og her et skud fra køkkenet og ned over "langbordet".
Der blev faktisk lavet en del i løbet af dagen - rundt ved bordene.
Her er en flok skønne piger fra Herning. Heidi, Sara, Mona og Vinni ... og gisp... en jeg ikke kender navnet på.
De her kender jeg til gengæld allesammen - (de er også skønne) Susanne, Tina, Helle, Kirsten og Charlotte. Dorthe sidder mellem Helle og Kirsten men hun er ikke kommet med på billedet... jeg VED hun var der ;)
Og se bare - der var hun jo.
Her sidder Susanne og smiler stort - hun har nok gjort en god handel med papir ...?? eller noget ...? *fniiis*
Susanne, Lena, Camilla, Bente og Annette ser da ret opslugte ud.
Her er et par smækre sild fra vor egen scrapklub ... Hanne og Marianne.
Pernille i auktion... der scrappes smukke kreationer.
Mona arbejder bedst stående. Her ses også Janne, Annette og Eva.
Hov.... - ingen kommentar her...
Hanne og Linda lærer at lave de smukkeste Vivi roser.
Og dagens mest besøgte dame må vist have været Vivi. Uha hun er en tålmodig sjæl - der gladeligt lærte fra sig hele dagen.
Og det var så anden del af Bodils billeder - hihi... De andre kan I se på hendes egen blog HER

12 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud, når man sidder og ser billederne "igen og igen" er det næsten som at være der selv, jeg kender bedst dig og Vivi, fik Vivi lavet noget til sig selv? hun er jo så sød til at vise andre til rette, og lære fra sig. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Super gode billeder -hi hi -tak for en god dag i går samt eftermiddag i dag

    SvarSlet
  3. Ihh tak for kikket:)

    Ser ud til at i har råhygget :)
    og skønt at kunne shoppe i en sød butik også :)

    SvarSlet
  4. Ha ha jeg er tilsyneladende blevet til et "gisp", som sidder sammen med mine scrapveninder fra Herning.

    Tak for en super hyggelig dag sammen med en masse hyggelige scraptøser.

    Hilsen Anne / afo80

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre det var en god dag!
    Sjovt som folk ser helt anderledes ud end på profilbillederne :)

    SvarSlet
  6. Skønne billeder fra en skøn dag. Jeg nød i den grad at se dig igen .......og da også alle de andre...hæhæ.
    Endnu engang 1000 tak fordi I lavede sådan en dejlig dag for os andre, der bare kom og nød det hele.
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  7. Det ser ud som om I havde en helt igennem fantastisk og sjov dag

    SvarSlet
  8. Det ser jo forrygende ud, ville sådan ønske jeg kunne have deltaget men det lå desværre i min arbejdsweekend :o(
    Jeg kan en del kendte ansigter så jeg glæder mig til at høre om deres scrapdag hos jer i Billund.

    SvarSlet
  9. Hvor HAR I hygget og samtidig været flittige. Kære Pips (og godt der også var et billede af dig selv) TAK fordi du satte indsamlingskasser op til OSH og det er ALDRIG spildt - for vi ville jo ikke have en chance for selv at komme rundt i landet hver gang der sker noget - det er hverken tid eller benzinøkonomi til. Og hver eneste gang en af I skønne kvinder snakker om OSH til nogen andre - så bliver jeg så glad herovre på Djævleøen. Så tak fra mig og Fifty - og ved fælles hjælp er jeg SIKKER på vi når at få julekort klar til afsendelse i starten af oktober - her knokles i hvertfald også i HQ i alle ledige stunder. =0)

    SvarSlet
  10. Tusin tak for kikket, man kan jo fornemme den gode stemning og ville ønske, at man havde været der:)

    SvarSlet
  11. Hold da op det ser bare rigtig hyggeligt ud... det er øv der er så langt...

    SvarSlet
  12. Mange kreative damer på et sted.
    Koselig.
    Gleder meg til å se alt det fine du laget på treffet.
    Klem Connie

    SvarSlet