onsdag den 2. januar 2013

3 ting jeg gerne vil i 2013

men det er IKKE nytårsforsæt - for det tror jeg ikke på *G*
Jeg vil gerne deltage i flere udfordringer end det blev til i 2012 - så der kommer nok flere indlæg på bloggen. Jeg mener jo at hver udfordring fortjener et unikt bidrag der ikke er lavet til brug på en hel stribe udfordringer.
Så vil jeg gerne blive bedre til at kræse for det enkelte projekt - bruge mere tid på det og gøre det mere lækkert (lad os nu se om den holder vand? *G*)
Og så vil jeg følge et råd Gitte fra Hobbyboden engang skrev på Scrapsisters: "Når du mener dit projekt er færdigt... så tilføj yderligere 3 ting" - Det er jeg begyndt på - og har gjort det på de kort jeg indtil videre har lavet i 2013.

Og her kommer mit første udfordringsbidrag så.
Det er lavet til udfordringen hos Sketchy Colors hvor man skal bruge farverne hvid og creme - og derudover skal følge en skitse.
Jeg har brugt hvidt karton, "postkort" fra Pion og motiv fra Digital Paper Shop.
 Her er skitsen man skal bruge:
Sødt motiv ikke? Jeg ELSKER Digital Paper Shop!
 Hjørnet er fra Primas Shabby chic serie.
 Perlerne jeg har sat på rundt omkring er een af de 3 ekstra ting.
 Blomster fra WildOrchid og blade lavet med Marianne dies
 Sommerfuglen er endnu en ekstra ting :)
 og blomsten til højre er den tredie.
Tusind Tak for alle kommentarerne I skriver - jeg er så glad for dem.
Kender I nogle gode udfordringsblogge? - både til LO og kort så hører jeg gerne om dem - Tak :)
Vi ses derude i blogland :)

Knus.

22 kommentarer:

  1. Uhh sikke et smukt kort, med masser af lækre detaljer.

    SvarSlet
  2. Super smuk kort du har lavet, mange fine detaljer, jeg vil prøve at huske det du skrev ang. de 3 ting mere.
    Há en god dag.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  3. Super lækkert kort med fine og lækre detaljer. Jeg vil også gerne deltage i udfordringer og synes også, at det skal laves målrettet mod en eller 2 udfordringer. Nederst på min blog har jeg en del link til udfordringer.
    Ha en god 3. januar, knuss

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et rigtig flot kort du har lavet her, og der er da i hvert fald masser af små lækre detaljer på. Det er bare smadderflot. Håber du vinder med det.

    SvarSlet
  5. Ih, hvor yndigt! Jeg kan rigtig godt li' detaljen med perlerne på Janet-motivet. Den husker jeg lige :)

    Jeg må indrømme at jeg ofte deltager i flere udfordringer med samme projekt. Ofte ligner udfordringerne jo meget hinanden. Men du har da ret ... selvfølgelig fortjener udfordringsblogs deres "eget" unikke projekt.

    Held og lykke i udfordringen.

    Knus :)

    SvarSlet
  6. suk...hvor er det yndligt ;-) Du er altså helt eminent til de fine og sarte kort...

    SvarSlet
  7. Rigtig romantisk kort, du har fået lavet. Jeg synes også, at hver udfordringsblog fortjener sit eget bidrag - ikke at jeg deltager i udfordringerne, men alligevel. ;o)
    Super udfordringer, du stiller til dig selv i det nye år - synes bare, at du nok får svært ved at lave dine ting mere lækre - de er super lækre i forvejen....

    SvarSlet
  8. Super, super flot kort.
    Kan godt li' dine IKKE nytårsfortsætter ;)Det lyder jo spændende med mere kræs (hvordan du så lige vil bære dig ad med det) og flere udfordringer.
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med link til udfordringsblogge, jeg har min første gang til gode endnu :)
    Fortsat god dag.

    SvarSlet
  9. Jeg synes du har helt ret i at et bidrag til en udfordring skal være unikt til lige præcis dén udfordring - ellers er det dælme for nemt (efter min mening ;)
    ..og smukt smukt kort - jeg har sagt det før, men gentager gerne: du er super dygtig til detaljerne! :)
    Go' idé med de ikke-nytårsfortsætter ;D

    SvarSlet
  10. Det er bestemt et smukt kort med en masse fine detaljer ! Godt Nytår til dig !
    Knus :0)

    SvarSlet
  11. Dejligt kort, du er en sand kortmester og jeg har aldrig lagt mærke til dine ting lige manglede tre ting til. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Super flot kort og måske man skulle prøve det med de tre ekstra ting...

    SvarSlet
  13. Superlækkert kort i din sikre stil. Bare smukt.
    Og så bliver 2013 måske også året hvor du en dag har tid at komme her til scrap....mon ikke.
    Hvad med julekortudfordringer året rundt ? Så har jeg været med her:
    http://abcchristmaschallenge.blogspot.co.uk/

    SvarSlet
  14. Fantastisk smukt kort du har lavet med så mange lækre detaljer.

    SvarSlet
  15. Skønt kort med mange lækre detaljer. Lyder som en god ide med de 3 ekstra ting... Skønt som altid med din sikre stil.

    SvarSlet
  16. Jeg er vild med det, det er super flot og de tre ting du har sat ekstra på, er en skøn ide, det virker må man sige, det er så flot og gennemført.

    SvarSlet
  17. Det er et meget smukt kort. God brug af skitsen.

    SvarSlet
  18. Smukt og meget lækkert kort ;o)

    SvarSlet
  19. Så nydelig kort. Lengter etter sommaren når eg ser dette kortet:)
    Eg har ikkje tid til å produsere så mange kort, så eg synes det er bra å kunne levere eit kort til fleire utfordringer. Men alt med måte. Eg har laga min egen regel med maks 5 utfordringer på kvart kort :)

    SvarSlet
  20. Nydelig nydelig kort, Dorthe!!
    Flotte detaljer!
    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin skisse- og fargeutfordring denne gangen! Lykke til!
    Klem fra Jannhild

    SvarSlet