onsdag den 6. februar 2013

Blåt, lilla og hvidt.

Ugens udfordring hos Sketchy Colors er at lave noget i farverne blå, lilla og hvid.
Og her er mit bidrag.
Her er billedet til inspiration - og det er jo flotte farver.
Blue and Lilac Bridal Posy
 Jeg har bare brugt ensfarvede papirer/karton og masser af dies.
 En enkelt kamé blev også brugt.
 Et banner med tekst
 Lidt blomster fra WildOrchid
 Kanten er lavet med Nellie Snellen dies.
I dag når jeg har fri skal jeg vist til at begynde at pakke lidt kits til lørdagens scrap i Munkebo. Jeg gider ikke slæbe ret meget mere med end nødvendigt.
Hvad gør du når du er ude til Scrap? 
God onsdag.
Knus.

27 kommentarer:

  1. Wauv, hvor er det bare smukt og elegant!!!!!
    Jeg fik skåret til et par kort igår, så jeg er også så småt ved at være igang med at pakke kits. Da jeg ikke har den store erfaring med at pakke ned til det, så ved jeg ikke helt hvor lidt og meget jeg skal pakke ned! Vi får at se hvor mange gange jeg må pakke om, fnis.

    SvarSlet
  2. Smukt kort!
    Jeg synes også det er vildt svært at pakke scrapsager...! Har ikke den store erfaring med det endnu, men det kommer nok :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det et super yndigt kort. Er vild med farverne sammen. Skønt resultat og med en af dine mange kameer....

    Jeg skal også til at pakke. Jeg er jo typen, der tager rigeligt med. Hader at mangle noget, så har nok det halve af mit scrapværeles inkl. Bigshot med bag i bilen... Griner

    SvarSlet
  4. WAUW hvor er det bare helt vildt flot. De farver er bare sååå smukke sammen og dit valg af dies perfekt som altid. Et helt fantstisk smukt resultat.
    Har aldrig deltaget i sådan nogle arrangementer, så har ikke et clue om, hvad man skulle pakke, så jeg ville sandsynligvis også slæbe alt for meget med LOL:

    SvarSlet
  5. WAW hvor er det smukt og waw nogel lækker farver. Det lyder hyggeligt, det er da heller ikke vejr til andet, end at side inde og hygge:)

    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er det et fantastisk smukt kort, super lækker farvesammensætning.

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot, sikke nogle farver ;-)

    SvarSlet
  8. En lidt sjælden, men meget smuk farve sammensætning. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Så Lækkert et kort i så flotte farver sammen. Det ser vi ikke så tit, men det går da fint.
    Tak for din H-hilsen. Gæt selv om man er glad og kommer helt op at køre....TAK.

    Når jeg scrapper ude tager jeg klap-sammen-kort med mig. Til OSH. Og er superglad og overrasket, hvis jeg får lavet noget.....
    Kan det nu betale sig at tage ret meget med for dig...hæhæ.

    God dag herfra.

    SvarSlet
  10. WOW et nydelig kort du har laga,lekker bruk av dies og kjempefin kame.
    klem Synnøve

    SvarSlet
  11. Flot kort - selvom jeg ikke er så vild med farverne sammen;-)
    Jeg pakker i hvert fald alt for meget, men får som regel lavet lidt til scraparrangementer. Det bliver nok kort på lørdag. Jeg glæder mig rigtig meget til at se jer allesammen.

    SvarSlet
  12. Sikke et smukt kort - det er også nogle flotte farver sammen.
    At scrappe ude er også lidt af en pestilens, for jeg mangler altid halvdelen, men pyt jeg hygger mig helt vildt alligevel ;)

    SvarSlet
  13. Rigtig smukt kort.Lækre farver.

    SvarSlet
  14. super smukt i farver og opsætning, søde detaljer

    SvarSlet
  15. Uhh ... det er fine ting Dorthe...

    SvarSlet
  16. Rigtig smuk kort, utrolig smuk farve sammensætning, mange fine detaljer, sjov med den måde du har brugt svirvlen på.
    Ses i morgen
    Knus Bodil

    SvarSlet
  17. Waw, så smukke farver og meget flot kort du har lavet.

    SvarSlet
  18. Super flot kort - og nogle lækre farver

    SvarSlet
  19. Ih, hvor er det fint!! Super flot brug af dies.

    Knus :)

    SvarSlet
  20. Du er sgu da hyperaktiv! ;) Sikke mange flotte ting du har lavet siden mit sidste besøg her på bloggen. Lækkert kort og rigtig skønne farver du har brugt til dette! :)

    SvarSlet
  21. Hei hei :)
    Lenge siden.
    Såååååå lekkert og og så fine dies.
    Nydelig og delikat.
    Klem Connie

    SvarSlet
  22. Hei!
    For et lekkert kort!!! Flotte kombinasjoner!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors! Lykke til!
    Klem fra Mette

    SvarSlet
  23. Det er en farvekombi, som jeg aldrig selv ville have fundet på, men det ser super godt ud. Måske skulle det prøves? Rigtig flot kort du har fået ud af det.

    SvarSlet