torsdag den 16. januar 2014

Grå, Pink og Lilla


Det er de farver man skal bruge til ugens udfordring hos Sketchy Colors
og den udfordring har jeg lavet et bidrag til.


Jeg har brugt papirer fra Maja Design og Inkido.

og som altid masser af blomster fra Wild Orchid, 


Motivet er fra Digital Paper

 Og lige lidt flere blomster ...

Kanten er skåret med die fra Marianne Design - og sommerfuglen er fra et stykke mønsterpapir.

I aften er der scrapklub - der skal jeg arbejde lidt videre med det minialbum jeg startede på i sidste uge hos Dorthe.

God weekend lige straks.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Super smukt kort.
    God arbejdslyst. Jeg holder forlænget weekend. :-)

    SvarSlet
  2. Det er så smukt

    Held og lykke med dit arbejde i morgen... skån nu armen lidt ;-)

    Ha en god håndbold aften :-)

    SvarSlet
  3. Super flot kort fra dig - igen :)
    God arbejdslyst i morgen.

    God aften

    SvarSlet
  4. Igen et kanon flot kort Dorthe, og hvor er det dejligt at høre, at du nu er frisk nok til at komme tilbage på arbejde. God arbejdslyst.

    SvarSlet
  5. Super flot kort og go' arbejdslyst i morgen... er sikker på kunderne også glæder sig til at se dig igen....

    SvarSlet
  6. Jamen Dorthe hvor er det bare SMUUUUKT ;O))))

    SvarSlet
  7. Flot Vintagekort.
    Rigtig god arbejdslyst.

    SvarSlet
  8. Smukt, smukt kort, der er nu noget "fin dame" over det. det bliver godt for dig at komme i sving igen, men lad nu være med at tage for hårdt fat, pas på dig selv. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Så nydelig! Du har så mange lekre detaljer på kreasjonene dine, så vakkert satt sammen. Lekre farger også.
    Klem Unni

    SvarSlet
  10. Hi Dorthe , just want to say I love your work !!
    And I am going to follow you ....
    Thanks for the inspiration.
    Christa.

    SvarSlet
  11. Så flott kort!Nydelig pyntet!Liker godt den dies du har brukt!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!
    KLem,Kari :)

    SvarSlet
  12. Som altid smukt arbejde fra din side. God arbejdslyst idag. Hils Jette og I må have en rigtig god weekend. Jeg skal scrappe hele weekenden med en veninde og jeg glæder mig. Knus

    SvarSlet
  13. super rålækkert kort
    Du må have en dejlig weekend
    knusssss

    SvarSlet
  14. Super smuk og elegant kort, god sammensætning
    God weekend

    SvarSlet
  15. Du har lavet så mange smukke ting, og jeg er bare bagefter med at nå rundt på rundfartene til bloggene ;)
    Hvor er det skønt for dig at du kan starte på arbejde igen! :)
    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  16. Aldeles nydelig kort!
    Lekre farger og flott pyntet:)
    Så bra at du kan jobbe igjen. Ha en fin helg!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet