fredag den 3. januar 2014

Parfume.... :)


Nyt år - nye udfordringer ...? - eller hvordan er det nu?
Ihvertfald har jeg taget mig sammen til igen at deltage i lidt af alle de skønne udfordringer der findes rundt på mange blogge.
Hos Live & Love Crafts er der en udfordring der hedder "Perfume" og dertil har jeg lavet dette kort:


Både baggrundspapir, de udklippede "motiver" samt bannerne er fra Digital Paper. 

Der måtte jo selvfølgelig en lille parfume charms på her.

En kapsel med Tillykke stempel.


Denne metaldims var med i en af mine adventspakker.


Der er brugt lidt gesso hist og her - samt mojo dust jeg engang fik af Natasha 


Dette motiv var jo oplagt ikke?


Og det blev så årets første kort herfra.
Jeg praktiserer igen det der med "når du mener dit projekt er færdigt - så tilføj endnu 3 ting."
Her er det de hvide blade, den store perle og kapslen med teksten.


God weekend lige straks.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Det er bare så smukt dette kort.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot igen Pips. Du kan altså bare et eller andet med de der fine detaljer, som jeg er ret misundelig på. Og så vil jeg gerne lige spørge, hvad pokker er mojo dust?? Det har jeg godt nok aldrig hørt om før i mine snart 20 år i hobbyverdenen, så den må du gerne lige forklare til sådan en dumrian her??? Og hvordan har armen/skulderen det nu om dage?
    Há en rigtig god week-end snart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ... har du aldrig hørt om et scrappe mojo? Når man ikke har inspiration siger man at man har mistet sit mojo. Så mojo dust må vel være inspirationstøv?? *GG* Det er vel nærmest bare diamond dust i en anden udgave. Natasha havde bare puttet det i en lille dåse og sat en etiket på hvor der står mojo dust. ;)
      Armen/skulderen har det meget bedre - jeg satser på snart at komme på job igen!

      Slet
    2. He he he tænkte sgú nok, der var en hund begravet i det, men dtænkte også, at der kunne jo også godt være et eller andet produkt, som jeg ikke kendte, selv om jeg syntes det var lidt underligt, jeg aldrig havde hørt om det ha ha ha.
      God week-end, og jeg håber du får stor glæde af din mojo dust ha ha ha.
      Dejligt at høre, det går så godt med armen.

      Slet
  3. Det er et flot kort med fine detaljer.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. your card is fantastic as all your work;) I am so happy to find yuor most beautifull blog...

    SvarSlet
  5. Hvor er det dog smukt og lækkert Dorthe ;O)))))

    SvarSlet
  6. Super flot som sædvanlig, den der med tre extra ting er smart men det må da også være svært, men du kan putte en masse extra på uden det virker overhængt, utroligt. knus morkaren. p.s. det glæder mig du snart er så rask i skulderen at du kan komme ind på dit (slaraffenland) arbejde igen.

    SvarSlet
  7. Flot kort og virkelig gode ide med at sætte tre ekstra ting på når man synes man er færdig

    SvarSlet
  8. Dorthe...det er lang tid siden jeg har set sådan et smukt kort - det kan være at inspirationen flyver til Vemmelev med lidt vintage-støv nu...God weekend

    SvarSlet
  9. Super lækkert og gennemført... skønne detaljer og farver
    Kunne også engang imellem godt bruge sådan en dåse mojo dust ;-))

    God weekend til dig, knuss

    SvarSlet
  10. Rigtig flot og skønt kort... og som altid med en masse detaljer...

    SvarSlet
  11. Aldeles nydelig kort!
    Lekkert pyntet med flotte detaljer:)
    Ha en fin helg, klem:)

    SvarSlet
  12. Wow, I totally love your card, so beautiful and elegant. Thanks for playing with us at LLC.
    Hugs Tracy x

    SvarSlet
  13. Hej Dorte,
    Fantastiskt bidrag till LLC:s parfym-utmaning. Klockrent “motiv” och den lilla parfymcharm:en är helt bedårande. Tack för att du länkade upp ditt eleganta kort!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlet
  14. WOW this is so pretty and VERY creative. I love the vintage feel! Thanks so much for joining our "Perfume" challenge at LLC and hope to see you play again!
    Hugs,
    Eulanda
    LLC Designer
    January Giveaway

    SvarSlet