torsdag den 12. juni 2014

2 Hjerteæsker.

Disse æsker var en bestilling - så de ryger afsted med posten en af dagene.

Til den første har jeg brugt dien Filigre heart fra Marianne design - og noget glitterkarton af ældre dato som jeg synes er mega flot :)
Og mine nye ovale punch - jubiiiiiiiii - dem har jeg ønsket mig lææænge og nu har jeg fået dem.
De passer så fint til det lille stempel med Tillykke teksten.
Blomster skal der selvfølgelig også til.

Og så har jeg brugt et stykke lækkert dobbeltblonde der passede præcis i farverne.


Til den anden har jeg brugt 2 forskellige Nellie Snellen hjertedies - en med scallop - og så den gamle sorte. De passer bare superfint sammen. Papiret er fra Pion.


Her havde jeg sørme også et stykke blonde der passede rigtig godt.


Tak for besøg og søde kommentarer.
Du kan deltage i min blog candy HER

Til Scrap arrangementet i Billund blev billetterne denne gang udsolgt på bare 4½ time - det er fuldstændig fantastisk - og vi er så glade for den enorme opbakning!

Knus

8 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor er de Flotte, det er da helt vildt hvad du laver, nyder at se din Blog.
    Knus simsekisser

    SvarSlet
  2. Så vakre esker, fine dies og blondekanten likte jeg, klem Synnøve

    SvarSlet
  3. Ja, pips hvis gaven ikke er for stor er sådan en hjerteæske meget smuk indpakning, jeg brugte det også til ellemors konfirmation fornylig. Knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Ja de er godt nok bare blevet super flotte, det må jeg sige, virkelig smuk indpakning til een hvilken som helst ting, der kan værederi. Det er jo næsten en hel gave i sig selv.

    SvarSlet
  5. De hjerteæsker er så smukke - du er hammergod til det romantiske/vintageagtige look! :)

    SvarSlet
  6. Så super smukke æsker

    God aften, knuss

    SvarSlet
  7. Åååh så nydelige esker! Romantiske, vakre, fantastisk flotte!
    klem Unni

    SvarSlet