torsdag den 26. juni 2014

En Sommerdag på stranden.


I aftes var der korthygge i Hobbygården.
Jeg havde lovet et par af pigerne at vise dem hvordan man laver et rammekort.
Og så kunne jeg jo ligeså godt selv lave et af slagsen.


Denne gang blev det et lidt mere feminint et af slagsen.
Jeg har brugt papir fra denne Joy paperpad og motivet er fra Nellie Snellen


Konkylien er fra et (gammelt) ark jeg fandt i butikken forleden - der var desværre ikke så mange tilbage så jeg krydser fingre for vi kan få dem igen.
Søstjernen er fra et armbånd jeg har købt, det var fyldt med konkylier, muslinger og søstjerner - og nu har jeg skilt det ad i smådele - hehe.


Sløjfen er lavet i sartblå blonde, sandalen er på vej hjem til butikken (i 5 farver) - den lille blomst er fra en mix pakke med bånd, perler og blomster. De pakker er jeg blevet helt vild med!


Pompom bånd fra samme mix


Jeg har brugt lidt forskellige blomster fra gemmerne, og udstansninger lavet med lærkegren og frøstand (?) fra Marianne Design. Perlerne på tråd er vist lavet som pynt til blomsterdekorationer eller til at vikle om lys ... men nu har jeg fundet ny anvendelse for dem *G*


Jeg er helt solgt til de strandmotiver fra Nellie Snellen, dem er jeg virkelig storforbruger af :)


De blå blomster jeg har lagt i bunden af rammen er også fra den mixede sampak


Huu ha - det blev et langt indlæg.
God torsdag - her er der klubaften i Billund scrapklub i aften - så skal der laves kort igen :)
Knus

10 kommentarer:

  1. Jamen hvor er de bare Flotte de Ramme-Kort du laver, hvor ville jeg gerne have været med og lært det, og de motiver og Pynt du bruger, det er helt perfekt til de kort så Flotte.
    Knus Kirsten

    SvarSlet
  2. Igen eit nydelig rammekort! Og så flink du er til å dekorere i maritim stil :)

    SvarSlet
  3. What a lovely creation...loved each tiny detail you have shown
    Cheers
    Dr Sonia

    SvarSlet
  4. Lekkert!
    Nydelig pyntet med flotte detaljer:)
    Ha en fin sommer, klem:)

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot Dorte, er der en sømand i din familie? (min bror var sømand hele sit liv, fra han var 14 år) dine kort dufter af saltvand. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare smukt - lige som de andre ramme kort du har vist :)
    .....og så syns jeg det er så fedt med alle de små detaljer du sårn lige finder i gemmerne *G*.
    Havde du ikke på et tidspunkt et link til sådan et rammekort ??...syns bare ikke jeg kan finde det lige nu på din blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jow jow - der er link til tutten i det sidste indlæg med et rammekort - det med fyrtårnet ;) - og TAK!!!

      Slet
    2. Så er det sq nok bare mig der er halvblind *G*...jeg finder den lige ;)

      Slet
  7. Super flot og lækkert kort. Det er jo næsten som at være på stranden selv, så naturtro, det hele ser ud. Smukt smukt arbejde igen igen Pips.

    SvarSlet