søndag den 8. juni 2014

Et maritimt rammekort.


I går eftermiddag sad jeg og nussede med endnu et maritimt kort...
Jeg har de sidste par uger fundet rigtig rigtig mange skønne maritime motiver til print, og alligevel blev det et af de gamle 3D motiver fra gemmerne der blev valgt denne gang - hehe.
Men jeg skal nu nok få brugt rigtig mange af dem jeg har fundet - for jeg er vild med de kort hvor jeg næsten kan dufte havet.
Denne gang blev det et rammekort


Papiret jeg har brugt er dels fra denne blok - og så "et bræt" fra denne  

Mågen var med i den flotte gevinst jeg vandt hos Dusty Attic for nogle måneder siden. Jeg har malet den med gesso og distress ink. Den lille flaskepost er lavet i en Tim Holtz flaske, et par muslingeskaller blev der også plads til - og en bid fiskenet


Jeg har bare brugt et enkelt lag af et 3D motiv og sat det inde i rammen.


"Tanget" er lavet med Marianne Designs lærkegren og 2 mm halvperler. Blomsten er fra Petaloo og den mørkerøde udstansning er lavet med denne dies


Den lille redningskrans er fra mine charmskasser - den passede fint øverst på rammen.


I bunden af rammen indvendig smurte jeg et tyndt lag lim og dryssede med sandfarvede micro beads. Så blev  et lille sneglehus og flaskeposten limet på. Muslingeborten foran "sandet" er lavet med denne dies fra Marianne design


Og så blev det kort færdigt :)


Ses vi til Scrap i Billund i år? Plakaten kommer op her på bloggen i morgen, og salget starter kl. 10.
God søndag.
Knus

17 kommentarer:

  1. Fantastisk smukt og inspirerende kort du har lavet. God pinse til dig

    SvarSlet
  2. Rigtig pragtfuldt kort... og ja man kan næsten hører bølgerne...

    SvarSlet
  3. Super skøn kort, - du skal lære mig at lave sådan en rammekort en dag.
    God Pinse :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare lækkert, og ja man kan godt nok næsten lugte havet og stranden, når man ser på det. Super flot og såå mange fede detaljer overalt.

    SvarSlet
  5. Fantastisk, du er genial, jeg er vild med det kort, det er jo et helt maleri, især mågen er skønt anbragt på sin pæl. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Lækkert kort - kan også dufte havet

    SvarSlet
  7. Really beautiful creation.
    Gr Elly

    SvarSlet
  8. Fin lille maritim kreation og jeg elsker jo når en die får nyt liv som du har gjort med lærkegrenen der blev til tang. =0)

    SvarSlet
  9. Så blir`det vist ikke mere maritimt, man kan både dufte havet og høre bølgerne. Super lækkert kort ;O))

    SvarSlet
  10. Super flot maritimt kort.

    SvarSlet
  11. Hold nu kaje hvor er det super flot!! :) - med en masse af det du er allerbedst til: nemlig detaljerne. det ser bare SÅ fedt ud! :)

    SvarSlet
  12. Så stilig maritimt kort! Mange herlige detaljer. Jeg kan kjenne sjølukta, helt hit til Norge :)
    klem Unni

    SvarSlet
  13. Du er simpelthen bare så God til at finde på og så lave det, det gælder alle dine kort, simpelthen så Flotte

    SvarSlet
  14. Wooooow rå lekkert :)
    Så herlig. Rene bilde dette.
    Klem Connei

    SvarSlet