fredag den 27. juni 2014

Et vintage kort.

Udover rammekortet fik jeg også lavet dette kort onsdag aften.
Det blev til et lidt tøset vintage kort.


Jeg har brugt papirer fra Maja Designs "Vintage Autumn basics"
Motivet er fra et Studio Light motivark, det lyserøde blomsterbånd er fra en mixpakke


Uret er punchet ud fra et af arkene i Maja papiret.


Roser og rosenknopper fra WildOrchid. De hvide swirl er lavet med Cheery Lynn dies og bladene er lavet med en dies fra Tatteret lace. Perletråden er fra mine gemmer ;)


God weekend lige straks.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot Pips, du kan altså bare noget med de kort her, som vi nok er mange, der gerne ville kunne også.
    Há en rigtig god week-end snart.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint! Jeg vil gerne med til en hyggeaften i Hobbygaarden en gang...

    SvarSlet
  3. Et rigtigt Feminint Kort, så Flot, overvejer at flytte til Jylland så man kan være med til de Krea-aftner, man kunne lære en masse. Meget Flot Kort.
    God Weekend
    Knus

    SvarSlet
  4. Sødt og romantisk kort. Lige mine farver
    Tak for igår og god weekend
    Knus

    SvarSlet
  5. Utroligt lækkert vintage kort, de hvide swirler og perle båndet sætter lige prikken over I et. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Smukt, lækkert, yndigt, elegant................ ja jeg kunne blive ved ;O))

    SvarSlet
  7. Superfint kort Dorthe.
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Såååååå nydelig.
    Lekkert pyntet og herlig motiv.
    Ha en fin helg,
    Klem Connie

    SvarSlet
  9. Smukt smukt vintagekort! - og jeg gentager mig selv ved jeg godt..men detaljerne..dem er du SÅ hammergo' til! :)

    SvarSlet