lørdag den 21. juni 2014

Flere Studenterkort.


Onsdag blev min mindste niece student - så der skulle lidt kort til.
De blev alle 3 lavet i klubben sidste torsdag.
Til det første har jeg brugt Maja papir.
Lidt blomster og min yndlings stjernedies.


Orion stempeltekst - og så lånte jeg Lailas dies til at skære labels ud med.


Min søster valgte dette hue-kort.
Det har jeg skåret på Silhouetten. Igen er det et tekststempel fra Orion, og blomster fra WildOrchid.
Egentlig super enkelt.


Og min mellemste niece ville have et kort med smøger på *G* Ikke så kønt måske... men smøger kom der på! 


Rigtig god weekend og tak for besøg.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Fine fine studenterkort. Ja, vi skal jo bare opfylde "kundens" ønsker ;-) god weekend til dig. Jeg skal også lave studenterkort i dag. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Som altid, mega Flotte Kort, og God ide med de smøger, (griner) har aldrig set før, men det har du fået lavet på en rigtig fin måde.
    Hav en God Dag

    SvarSlet
  3. 3 meget forskellige kort, men fine alle sammen. Og den glade student må da bliver lykkelig over så mange fine hjemmelavede studenter kort.
    God weekend
    Kh. Karina

    SvarSlet
  4. Super flotte - og meget forskellige kort! :)
    Selvfølgelig skal der smøger på når det nu er ønsket *G*.

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte studenter kort og tillykke med niecen...

    SvarSlet
  6. Igen 3 super flotte resultater Pips, de er alle sammen rigtig flotte, og enig, man er bare nødt til at gøre, som man bli´r bedt om, når det er bestilt arbejde, men det kan jo så også nogle gange være en god udfordring, og du klarede den i hvert fald til UG, så du har også bestået eksamen her ha ha.

    SvarSlet
  7. Fine studenterkort. God weekend

    SvarSlet
  8. Flotte kort og ja, den stjernedie er utrolig flot. Desværre er den vist udsolgt i øjeblikket :'(
    Studenterhuen fra silhouetten virker utrolig nem ... skal vist snart have scannet nogle af mine modeller ind, så man hurtigt kan få lavet noget kort

    SvarSlet
  9. Hvis du ikke skulle bestå den prøve, hvem skulle så? som altid super flot arbejde. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Meget meget smukke kort du har lavet og det Maja Papir, er fantastisk, jeg går også og venter på at hobbygaarden skal lægge det på nettet, for det må jeg da eje:-)
    Hilsen fra Annette

    SvarSlet
  11. Så flotte student kort! Nydelige alle sammen, men jeg falt litt ekstra for lue-kortet :)
    klem Unni

    SvarSlet
  12. Så fine kort :)
    Alle får det som de ønsker.
    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Rigtig fine kort - alle. Og din stjernedie er jo perfekt her. (Jeg er også den heldige ejer af sådan en die.)
    Politisk ukorrekt med cigaretterne....men sjovt !
    God søndag for os - incl H, som kigger med her.

    SvarSlet
  14. Nydelige kort!
    Ha en fin sommer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  15. Super flotte kort alle og en

    Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  16. Super flotte kort.
    jeg så faktisk ikke de smøger ved første blik - den søde hund kamuflerer godt :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  17. Super lækre kort til en kæmpe stor dag ;O)))

    SvarSlet