mandag den 2. juni 2014

Kort til Barnedåb.


Her i eftermiddag har jeg siddet og lavet et par kort til Barnedåb.
Et til en pige og et til en dreng.
Det til pigen kom til at se sådan ud:


Baggrundspapiret er noget gammelt fra KarenMarie klip - Jeg tror aldrig jeg bliver træt af småternet papir :)
Den farvede kageserviet er fra en pakke med flere farver der er kommet hjem i Hobbygården.


Motivet er fra noget papir Bodil og jeg købte mega billigt en dag vi var på tøsetur.
Navnet er skrevet med alfabetstickers fra Jenny Bowlin.


En lille buket blomster er der altid plads til ... Stemplet er fra et af mine Orion stempelsæt, jeg var heldig at låne de ovale punch i klubben en aften. Og jeg går og venter på at få dem hjem ... forhåbentlig meget snart.. De er ihvertfald bestilt.


Hjerteborten øverst er lavet med en Joanna Sheen dies.


Og datoen er lavet med mine JustRite stempler og stanset ud med MemoryBox dies.


Drengekortet må I se en anden gang :)
Knus.

Hovsa... Jeg har forresten oprettet en gruppe på Facebook hvor alle må vise deres kreationer - og hvor vi forhåbentlig alle kan finde og give inspiration.
Hvis du vil med i gruppen kan du klikke HER

6 kommentarer:

  1. Sødt kort, det er nærmest det jeg vil kalde: "tutte nuttet" knus morkaren. der er brude på vej.

    SvarSlet
  2. Det er da bare totalt tutte nuttet. Simpelt hen sååå cute, som det næsten kan blive. Rigtig sødt og tøset.

    SvarSlet
  3. Så nydelig dåpskort! Jeg likte så godt fargene du har brukt, og den lekre diesen (har den jeg også :)
    Ønsker deg en fin og kreativ uke :)
    klem Unni

    SvarSlet
  4. Så vakkert dåpskort i herlige farger, kjempefin den kakeservieten og dies du har brukt, klem Synnøve

    SvarSlet