søndag den 15. juni 2014

Lidt mere Maritimt...


og igen blev det et rammekort.
Jeg har fundet TUT til kortet HER


Papiret jeg har brugt er fra en Prima "Art journal pad". Fiskenettet er jeg vist nærmest blevet storforbruger af.


Motivet er igen fra et gammelt 3D ark - jeg har bare forskudt lagene lidt forkert og udeladt et par lag.


Borten med anker og ror er fra Marianne design. Fisken er fundet på Pinterest.


Blomsterne er fra Petaloo


Krabben er skåret med die fra Joy Craft.


Jeg har sat masser af lyseblå dew drops på. Og "Ohøj" er stemplet med alfabetstempler fra Joy og punchet ud med en lille cirkelpunch.


Så det var lige endnu et maritimt rammekort - men garanteret ikke det sidste ;)


God søndag aften.
Knus

10 kommentarer:

  1. Flot Martitimt kort!
    Du må have en god søndag aften.

    SvarSlet
  2. Flot pips og nej det må ikke være det sidste, de er så flotte, og jeg lærer en del af dem og dig. Knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Så stiligt!!! Tøff med det fiskegarnet, og så likte eg godt "vanndråpene" :)

    SvarSlet
  4. Super lækkert kort Pips, jeg er bare så arrig på mig selv over jeg glemte det fiskenet, da jeg var nede, men det må jeg så se om jeg kan huske en anden gang. Det er bare så fedt.

    SvarSlet
  5. Woooow
    Helt rått.
    Sommer sommer sommer.
    Klem Connie

    SvarSlet
  6. FEDT. Det er jo et helt kunstværk.

    SvarSlet
  7. Så fantastisk flott! Det virkelig oser av sommer og sjø, helt herlig!
    klem Unni

    SvarSlet
  8. Det er så super flot - og igen med vildt mange detaljer! :)

    SvarSlet