lørdag den 7. juni 2014

Lidt æsker...


Jeg fik en bestilling på 4 æsker - hvoraf de 2 skal være hjerter.
Men jeg syntes at kunden skulle have lidt at vælge imellem - så jeg lavede 4 æsker i stedet for bare de 2. 
Hjerterne bliver lavet i dag ;)

Her er de æsker jeg lavede - de blev næsten lavet i klubben torsdag - jeg havde bare glemt det halve af pynten hjemme *G* - Så det måtte på i går.

Den første er en lille metaldåse jeg har malet med gesso og derefter pyntet.


Nr 2 er en færdigkøbt æske jeg har dekoreret.


Nr 3 er en æske der har været bøffer i *GG* - Nu håber jeg bøfferne er gode, for så skal jeg da helt klart have flere af de æsker.


Og den sidste er endnu en lille metaldåse/æske der er blevet pyntet. Jeg har lige været i Netto og tømme hylderne for de æsker - for de er da ret søde.


Husk min Candy som du kan deltage i HER 
Men vær opmærksom på der er 2 krav der skal være opfyldt for at komme i betragtning i lodtrækningen! 

God weekend.
Knus

9 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine - og de dér metalæsker har jeg da godt set i Netto...men havde ikke lige fået idéen til at de kunne pyntes - men så er det godt man kan blive inspireret her hos dig ;)
    Go' Pinse :)

    SvarSlet
  2. Sikke mange og rigtig flotte æsker her Dorthe. Du er da bare gået helt amok, men hvor er de bare flotte allesammen. hvad er det for nogle bøffer, du har fået i den flotte æske, g hvor har du fundet dem? Den ser goddt nok rigtig fin ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!!
      Det er Angus burgerbøffer der har været i æsken - det er nogle de har i Rema1000 :)

      Slet
  3. Flotte alle fire, men jeg er også ret vild med din "bøfæske" er det sådan nogle flødebolle bøffer du mener? den har i hvert fald en rigtig sød facon. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej nej... det er skam bøffer af oksekød *G* Angus burgerbøffer fra Rema1000

      Slet
  4. De er bare såååååå fine og lækre allesammen. Ja, vi scrappere er sgu et skørt folkefærd, tænk at købe bøffer efter hvilken emballage de er i ;O))

    SvarSlet
  5. Sikke et arbejde og hvor er de alle flotte :)

    SvarSlet
  6. Rigtig flot lavet!
    God pinse.

    SvarSlet