tirsdag den 24. juni 2014

Nyt Maja papir..


I sidste uge fik Hobbygården den nye serie af Maja papir, Coffee in the Arbour, hjem.
Nu har jeg gået og aet det nogle dage - og her i aften har jeg så lavet mit første kort med papirerne.


Og det kom til at se sådan ud:


Der er et helt fantastisk ark med dejlige sommer motiver med - og her har jeg brugt et af dem.
Jeg har brugt Martha Stewart punch på 2 af kanterne af motivet.


Pompom båndet er fra en lækker sampak der fås i 5 forskellige farver. De små sommerfugle har jeg klippet ud af et af arkene fra serien.


Det blå rosebånd er også fra pakken med pompom bånd. Stemplet er fra Nellie Snellen. Hun har lavet 4 forskellige sæt med hver 6 stempler - og de passer til denne punch. Den laver små udstansninger der lige er til at trække på bånd.


Og blomster har jeg selvfølgelig også brugt :) Skønne roser fra WildOrchid. Og bladene er lavet med min nye yndlings bladdie fra Tattered Lace


Og sådan blev mit første kort med de lækre nye papirer - så må jeg se hvornår jeg nænner at skære i dem igen ;)


Tak for besøg.
Husk min Candy som du kan finde HER

Knus

5 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt, dejligt motiv, man bliver helt "kaffetørstig" har du også problemer i blogland? vi er flere det driller, og har gjort det siden i går morges, så det er svært at komme på "rundtur" som jeg plejer. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Super lækkert kort Pips, og bare noget så romantisk med alle de bånd og blomster. Virkelig smukt arbejde som sædvanligt.

    SvarSlet
  3. Jamen Sommer og Hygge på Terassen, det er lige det jeg ser for mig, og jeg er helt vild med din måde at "placere" Blomsterne på, jeg prøver at "Abe" efter på nogle af mine egne Kort, men hold da op hvor jeg syntes det er besværligt at få det Pænt, ved dig ser det bare så Enkelt og nemt ud, Flot Kort igen igen

    SvarSlet
  4. Som vanlig et rigtigt smukt kort, hvor der er kræset med detaljer. Skønne farver og papir.

    God dag, knuss

    SvarSlet