tirsdag den 3. juni 2014

Og et dåbskort mere.


Dette er det andet af de kort jeg lavede i går.


Baggrundspapiret er fra Tim Holtz blokken "Vintage shabby".


Motiver er fra et designark - tror det er fra Kaisercraft men...??
Stemplet er Orion Design.


Der var krav om at der skulle giraffer på kortet - så jeg har haft gang i Cameoen og har skåret små blåternede giraffer *G* - de fik øjne af glitrende rhinsten.


Blomster fra WildOrchid - den store rose har jeg fået af Dorthe


Navn og dato er skrevet med mit JustRite stempelsæt. 
(Iiihhh hvor ville jeg gerne have flere alfabeter til det - i denne størrelse.)
Udstansningen er lavet med Spellbinders "Valiant honor"


Tak for du kiggede med.
God ny uge derude.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Super cute Dorthe, og de giraffer er da bare noget så nuttede.
    Just Rite har faktisk et clear stamp alfabet sæt på bud lige nu til 5$, så tjek deres hjemmeside

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke clearstampsæt jeg er interesseret i - det er løse bogstaver til de gamle sæt. Men tak for tip.

      Slet
  2. Nååååee hvor sødt, de giraffer er så kærer, og det første man ser på kortet. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. what a sweet and so cute baby card;)
    thank you so much of your lovely words but I think that all my cards looks too similar and I have to find a new way to do cards. I think that I will learn many things of your beautiful cards...

    SvarSlet
  4. Hvor er det et sødt dåbskort - jeg er vild med de små giraffer :)

    SvarSlet
  5. Åh så nydelig! Kjempesøte giraffer!
    klem Unni

    SvarSlet