onsdag den 4. juni 2014

Så er den her....


Candyen jeg lovede for noget tid siden.

Jeg er så glad for alle Jer der lægger vejen forbi min blog - og især er jeg glad når I efterlader en kommentar.
Det er lige præcis det brændstof der skal til for at holde bloggen kørende.
Derfor vil jeg give Jer chancen for at vinde en lille Candy.

Candyen ser I her:


Den indeholder følgende:

Signatur dies "Starburst" fra Joanne Sheen
7 ark med motiver
French Garden collection 6"x6" fra Megs Garden
Zwa perleswirl
Inkido rhinsten
1 pose Wedding day pynt
1 rl tape med blondemønster
2 hjemmelavede clay rammer
1 meter lilla blonde
1 mini bamse
Fly stickers
Dusty Attic "Arrows #1"
Dusty Attic "Banners #3"
1 æske Toffifee
3 x 5 blade 
8 x 10 roser
chipboard fugle
og 1 chipboard ramme.

Der er selvfølgelig lidt krav for at deltage.

 1. Du skal efterlade en kommentar ved dette indlæg. (Det kræver du har en google konto - men sådan en koster altså gratis ;) )
2. Du skal være følger af min blog.  Det vil sige du skal være tilmeldt som Fast læser (det gør du i sidebarren under "Faste læsere")
Og så må du meget gerne (det er ikke et krav) dele budskabet om candyen, enten på din blog eller på Facebook - og selvfølgelig gerne begge steder *G*
De 2 første krav skal opfyldes - det sidste krav giver et ekstra lod når der trækkes en vinder, så husk at fortælle hvis (og hvor) du har delt.

Jeg trækker en vinder på min fødselsdag d. 5. juli.

Her er lige lidt close up af candyen.. klik på billederne for at se dem større.




God onsdag.
Knus

53 kommentarer:

  1. Åh hvor skøn en candy. Den vil jeg rigtig gerne være med i lodtrækningen til.
    Har bredt den ud til veninder på facebook.
    Knus og ses imorgen

    SvarSlet
  2. Mums for en candy 😄 jeg deler budskabet på Face og på min blog

    SvarSlet
  3. WAUW den er jeg da nødt til at deltage i, det er simpelthen en super lækker candy, og skal nok fluks dele både på Fjæsebogen og min blog, det lover jeg. Den bamse og de der French Garden papirer og de fede rammer er jeg simpelthen nødt til at prøve at vinde. de er bare sååå fede.

    SvarSlet
  4. Dejlig med en fin candy, jeg er også vild med den lille bamse (jeg er bamse samler) og alle de andre skønne ting, du er allerede i min sidebar og her en lille kommentar som jeg også plejer, men det der på fase book ved jeg ikke om jeg kan finde ud af, det er jo ikke der jeg "slår mine folder" men jeg skal da gerne prøve. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Klart jag vill vara med och fira din födelsedag :D Grattis i förskott.
    Jätte läcker candy... den vill man ju gärna vinna ;) Delar på FB :)
    Kraaaam

    SvarSlet
  6. En super skøn candy du der har fået samlet sammen, den vil jeg rigtig gerne prøve og se om jeg kan vinde. Det der med at dele den ud på FB, kan jeg desværre ikke, da jeg ikke er at finde derpå, men en kommentar og at være følger af de blog kan jeg klarer

    SvarSlet
  7. Sikke en lækker candy. Synes, det er lidt sjovt, at der også er en æske toffifee. Mums. Er følger i forvejen.
    Kærlig hilsen
    MosteH

    SvarSlet
  8. Candy! I'm game! Du giver så mangen inspiration! Jeg følger din blog.

    SvarSlet
  9. Den er da FOR lækker den Candy. Den vil jeg da meget gerne vinde. Jeg følger din blog og du er i min sidebar. Jeg har delt på Facebook.

    SvarSlet
  10. Har ikke været på denne side før.. men her er rigtig mange fine ting.. som giver inspiration til mange timers arbejde..
    Uha jeg ville gerne vinde... har så tit været med i konkurrencer men aldrig vundet noget

    SvarSlet
  11. Lækker candy som jeg gerne vil have fingrene i

    SvarSlet
  12. JEG VIL jeg vil gerne be om at deltage :-) Deler på facebook :-) KH Tina

    SvarSlet
  13. Nøj en lækker candy, held og lykke til os alle. ;-) deltager med et lod. ;-) kh 10na

    SvarSlet
  14. nej hvor er det en skøn Candy, den ville jeg være meget glad for at vinde :-) jeg deltager lige nu med en kommentar men jeg skriver når jeg har delt dig opslag :-) Rigtig gode fridage :-)

    SvarSlet
  15. Wow what a beautiful candy Dorthe,thanks for the chance to win.
    It's on my sidebar.http://ellyscardcreatief.blogspot.nl/
    Gr Elly

    SvarSlet
  16. Jeg deler gerne dine sider ud, så flest mulige mennesker kan komme til at se de flotte ting du laver... det behøver jeg ikke og skulle belønnes for... så de er hermed del ud på min blog, facebook og google+.........

    SvarSlet
  17. Super lækker candy... ja har jo været fast følger i laaaaaaaannnnng tid og det kommer både på blog og Facebook... og kommentaren gi' jo sig selv... fnis.... og tak for chancen for at vinde...

    SvarSlet
  18. Super lækkert med en Candy, bare så sjov og sødt fundet på, det vil jeg give videre til alle som gider høre om det og alle andre. Ha en god pinse.

    SvarSlet
  19. Ih... sikken skæn candy ... jeg opfylder betingelserne og har også delt på min blog ... og vil rigtig gerne vinde de lækre sager ...

    1000 tak for chancen.

    Knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skøn .. skulle der altså stå :)

      Slet
  20. OHH..... Hvilken lækker candy, jeg er så vild med de lækre ting du har lagt i, specielt den "stardust" die, den er da bare skøøøn....
    Altid en fornøjelse at følge din blog, og få masser af dejlig inspiration.
    Har delt på facebook, min egen blog er sat på standby for en tid.

    SvarSlet
  21. Hvor ser det godt ud og skønt med noget Cndy man ikke tager på af ;) deler på min blog

    SvarSlet
  22. whauuu whauuu... sikke candy, mums :-) skulle man mon være så heldig... delt på blog og facebook

    SvarSlet
  23. Hold nu fast hvor ser det lækkert ud!!! Vil elske at blive den heldige for jeg kunne godt trænge til et stilskifte og her er da rig mulighed for dette!!! Så nu er step 1 og 2 hermed klaret og mon ikke den også kan deles via Face og min egen blog😜

    SvarSlet
  24. Hvor ser det vildt spændende ud. At modtage den, ville være som juleaften 😃. Deler den selvfølgelig på Facebook 😊

    SvarSlet
  25. Så spændende ville jeg gerne være den heldige vinder af :) god grundlovsdag og farsdag :)

    SvarSlet
  26. Nøøøj hvor skønt, det ville glæde mig at få fingre i den :)
    God Grundlovsdag til dig, Dorthe

    SvarSlet
  27. Skøn pakke, som er velkommen hjemme hos mig

    Knus Anette

    SvarSlet
  28. Jeg syntes din blog er smuk og dine ting lige så
    og den kandi må godt havne i min post kasse
    knus lea

    SvarSlet
  29. Fantastisk fin candy du frister med, så selvfølgelig er jeg med.
    Har linket fra min blog, og de to øvrige ting er jo selvfølgelig i orden.....så 3 lodder.
    God Pinse- incl job.

    SvarSlet
  30. Flot candy som du udlodder, og vil da gerne være med i lodtrækningen. Har tilmeldt mig som fast læser, skrevet en kommentar og vil også gerne dele på fb, men ved ikke lige hvordan jeg gør dette. Forøvrigt tak for god betjening sidste søndag :-)

    SvarSlet
  31. Hej Dorthe
    det er godt nok en mega flot CANDY, og vil super gerne deltage, og jeg følger dig jo allerede ;-)
    vist helbred hold ses vi i aften

    SvarSlet
  32. Nøøøiiiiijjjjj - det ser godt nok mums ud - det gad jeg godt vinde......

    SvarSlet
  33. wauw for en lækker candy.... og du laver stadig nogle super flotte ting, og det er super dejlig med god inspiration. Jeg er ikke så aktiv på min blog, så jeg har delt det på Facebook i stedet for.

    SvarSlet
  34. Hold da op en lækker candy. Jeg suser over og lægger den på min blog. Ha en god dag!
    vh Karina

    SvarSlet
  35. For ein lekker candy du har laga til!! Har reklamert for candyen din i sidebar og følger er eg frå før av. Du var faktisk den første utenlandske bloggen eg la meg til som følger av, og du var min første utenlandske følger :)

    SvarSlet
  36. Oi for en flott candy! Klart jeg vil være med :) Jeg har vært følger en stund og her kommer kommentaren :) Jeg har lagt inn bilde og info om candyen din i sidebaren min.
    Heldig er den som vinner denne candyen, så mye lekkert! (krysser fingre og tær for at det skal bli meg :)
    klem Unni

    SvarSlet
  37. Ja se, hvem vil ikke gerne lægge sine hænder på denne dejlige candy. Forhåbentlig går min drøm i opfyldelse

    SvarSlet
  38. Sikken en masse lækkerier, Fantastisk. Det er delt på FB og på bloggen, følger har jeg jo været længe og nu er der kommenteret her, og så venter vi alle spændt på din fødselsdag ;O)))

    SvarSlet
  39. Yummy for en skøn Candy du frister med...den bliver jeg da nødt til at lægge billet ind på! :D
    ....og lige om 5 sec. så ligger den på min blog - de to første krav er jo sårn set opfyldt *G*

    SvarSlet
  40. Lækker candy du har samlet sammen til:-o
    Tak for chancen:-)
    Jeg har længe været følger af din blog og nyder at kigge på din fine fine ting. Altid en fornøjelse:-)
    Knus Eva

    SvarSlet
  41. Det er da godt nok nogle fine ting du har sat på højkant, gid jeg var fætter HØJBEN ;)
    Jeg har fulgt din blog længe, du er i min sidebar, jeg har kommenteret her og delt på facebook
    God pinse
    K.H. Karina

    SvarSlet
  42. Det er en rigtig dejlig blog-side du har her har fulgt den længe uden at kunne kommentere på den, men nu har jeg endelig fået lavet en Google-Konto så nu håber jeg det virker :) har jo fulgt dig på FB og ved scrapsisters, og er bare helt vild med din stil, og har fået rigtig meget inspiration ved bare at se.
    KH simsekisser

    SvarSlet
  43. Jeg vil sandelig også gerne have et lod i den lodtrækning. Det er vist ene spændende ting.
    'Kravet' om at være fast læser af din blog skulle det heller ikke være et stort offer at gå ind på, for sikke en masse dejlig inspiration, man kan få.

    SvarSlet
  44. En flott candy i en så utrolig koselig blog. Jeg har delt candyen din i sidebaren i bloggen min. Følger var jeg fra førav :-) Ha en flott sommer.

    SvarSlet
  45. That's an awesome collection of goodies you're giving away! I have my fingers crossed.
    Now I'm following your blog and I’ve added your candy in my sidebar. Thanks for the chance to win.
    Regina*

    SvarSlet
  46. You have a beautiful blog and I am glad I found your blog and have now become a follower .Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some traffic
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    SvarSlet
  47. Sikken dejlig candy:-) Jeg følger din blog og har lagt billedet på min. Hav en dejlig søndag :-)

    SvarSlet
  48. Jeg er fast følger og har delt på Facebook :)
    Lækker lækker candy!!

    SvarSlet
  49. Hi
    What a lovely set of goodies you have there!!! I am your newest follower and am sharing this pic on my blog sidebar. I love the crafting work you have done and am glad to have stumbled upon your blog!!!

    SvarSlet
  50. Such I lovely Candy..I'm your newest follower..I've added the pic to my sidebar..Cheers!!

    SvarSlet
  51. I'm your newest follower... this is a generous candy.. thank you so much...
    -Berina
    Moxie Craftie

    SvarSlet
  52. Ej pips.. Havde slet ikke set du har en candy.. Er ellers tit inde på din blog og kigge og blive inspireret.. Jeg vil gerne deltage i din candy

    SvarSlet