tirsdag den 26. januar 2016

Langt fra hvad jeg plejer...


men det er også sjovt at prøve noget nyt.

Hos Sketchy Colors er der en udfordring hvor man skal bruge farverne på billedet herunder.
Det er ikke de farver jeg bruger mest 

Paper Straws- Green and Blue Polka Dots

 men jeg gav mig i kast med udfordringen - og det kom der dette kort ud af.


Jeg har brugt papir fra Joy.


"Taleboblerne" er skåret med en ny die fra Joy. Konfirmation er et stempel fra Dixi craft.


Den lille cykel er lavet med die fra Frantic Stamper, den må jeg alligevel være lidt vild med - for det er første gang jeg har købt den samme die 2 gange - hehe.


Motivet er en af de nye Dixi craft toppers. 
Firkanterne bag motivet er skåret med CreaLies stitched die.

Skoene er en die fra Joanna Sheen jeg købte sidste år... men som jeg aldrig har brugt før. Bag dem er der en udstansning med en Tim Holtz die.

Borten er også en Joanna Sheen die.


Endnu en usædvanlig ting... jeg har ikke brugt blomster på kortet - men jeg er nu ret godt tilfreds med det alligevel ;)


God tirsdag.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Tøft og stilig konfirmasjonskort!
    Så mange fine dies du har brukt :))

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig flot kort, det er også spændende at se lidt forskelligt og det syntes jeg du er god til.

    SvarSlet
  3. Så stilig konfirmasjonskort :)
    Nydelig dies.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  4. Eit flott kort i friske fager. Kjekt med utfordringer som gjør at ein prøver ut nye farger og stiler.

    SvarSlet
  5. Flott og tøft komfirmasjonskort i herlie spreke farger. Mange flotte detaljer som kommer til sin rett. Takk for at du deler med oss i Sketchy Colors.
    Klem Monica

    SvarSlet