søndag den 19. marts 2017

Give away.


Jeg har en del dies jeg aldrig bruger - og sikkert også meget andet jeg har fået købt lidt for meget af - så efter en lille spørgerunde på Facebook har jeg nu besluttet at lave en Give away med nogle af tingene her på min blog.

Det kommer til at foregå på følgende måde.

Jeg har taget billeder af 5 forskellige mulige gevinster med dies, hvert billede får et nummer - og du skal så i kommentarerne fortælle hvilket nummer du helst vil vinde af de viste.

Det er dog IKKE sikkert at du, hvis du bliver udtrukket, vinder den gevinst du har som din foretrukne - idet den først udtrukne selvfølgelig får lov at vælge først.
Der er som udgangspunkt en gevinst på højkant, men jo flere deltagere der kommer - jo flere gevinster ryger der med i "puljen"

Ved mere end 25 deltagere udløses gevinst nr. 2 - og ved mere end 50 deltagere udløses gevinst nummer 3. 75 deltagere betyder 4 gevinster - og 100 deltagere giver mulighed for gevinst nummer 5.

Så del endelig opslaget med de du kender der kunne være interesseret.

Man må KUN kommentere en gang da mulighederne skal være ens for alle.

Jeg har åbnet for muligheden for kommentarer fra alle for en tid - men husk dit navn i kommentaren, hvis du vælger at bruge muligheden for en anonym kommentar.

Her kommer de 5 billeder.

NR. 1.
1 stk. Nellie Snellen Folding die, Stjerne.
1 stk Joy die med diverse tegn.
1 stk IO die - græs
1 stk Nellie Snellen Grangren
og 1 stk Marianne design firkantet Doily.


NR. 2:
1 stk. Wild Rose Hjørne
1 stk. Crafts too - Kristtjørn
1 stk- Joy craft Hjørne
1 stk. Nellie Snellen rektangulære rammer
1 stk Nellie Snellen gren?
1 stk IO Juletræ "Merry Christmas"


NR. 3
1 stk Quickutz lifetime nesting die
1 stk Joy die Påfugl
1 stk. Nellie Snellen Folding die
1 stk Dixi craft - Label + hjørner
1 stk. Nellie Snellen "Glædelig Jul"
1 stk Joanna Sheen "Fresia"


NR. 4:
1 stk Nellie Snellen (den sorte)
1 stk Joy Parfume
1 stk Nellie Snellen Græs
1 stk Joy Græs
1 stk Dixi craft Puslespil
1 stk Frantic Stamper Maritime ting.


NR. 5:
1 stk. Dixi craft Vindue
1 stk. La La-Land "huller"
1 stk. Die-namites Sommerfugle
1 stk. Nellie Snellen Swirl/gren
1 stk. Joanna Sheen - Græs
1 stk. Marianne design Baby + Ramme


Der kommer lidt papir og lidt dims i hver gevinst udover det viste.

Jeg trækker en eller flere?? vindere d. 8. April



75 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud 😊 kunne godt tænke mig og vinde gevinst nr 3 😊

    SvarSlet
  2. Hejsa... Igen et fantastisk initiativ, elskede din julekalender ;-) Hvis jeg vinder, ønsker jeg mig lot nr. 4, synes den maritime dies sæt er skøn.Hygge fra Betina Olesen

    SvarSlet
  3. Jeg ønsker nr 4. Men super fine hevinster

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe, jeg vil gerne være med i lodtrækningen. Det er ligegyldig hvilken jeg vinder, hvis jeg er blandt de heldige :)

    SvarSlet
  5. Fed ide 😊😊

    4 eller 5 ville være mine favoritter

    SvarSlet
  6. Jeg ønsker mig nr. 5 sæt.
    Super idé :)

    SvarSlet
  7. Uhh hvor er det nogle fine ting �� hvis jeg kunne være en af de heldige, så ville nr 4 være rigtig skøn at vinde, men alle sættene er flotte ��
    Hilsen fra Nordjyden Susanne Jensen

    SvarSlet
  8. Spændende Pips. Og sikke en give away. Skulle heldet tilfalde mig tænker jeg på billed 2, men de andre ville nu også sagtens kunne bruges. kh Bente V.Nielsen.

    SvarSlet
  9. uhhh det jo svært men nr 2 eller nr 5

    SvarSlet
  10. Hej kunne godt bruge nr 1 ☺️☺️
    Knus Laila Vestersager

    SvarSlet
  11. Så mange dejlige dies....nr 4 ville jeg nok have nemmest ved at bruge...men bare at vinde er en gave :-)

    SvarSlet
  12. Nr 5 ser skøn ud.dejlig initiativ.

    SvarSlet
  13. Det er godt nok nogle fine ting, og jeg vil da meget gerne være med i lodtrækningen, og nr. 4 og 5 er de foretrukne :-) Knus Gurli Busk

    SvarSlet
  14. Smukt initiativ ��. Hvis jeg er den heldige ville nr 2 eller 5 være en skøn gevinst ��

    SvarSlet
  15. Skulle jeg være heldig og vinde, vil den foretrukne være nr.5😊

    SvarSlet
  16. Hej Pips. Sikke en hyggelig ide. De er alle fine, men hvis jeg vandt ville nr 2 være førstevalg pga de mange julekort til OSH der allerede nu laves indimellem. God søndag og hilsen herfra.

    SvarSlet
  17. Hej Pips
    Jeg vil gerne vinde nummer 2 :)

    SvarSlet
  18. Uh vil gerne vinde 2 ellers 3 ����

    SvarSlet
  19. Du forkæler dine læsere... vil gerne vinde nr. 5 hvis jeg er den heldige. :-)

    SvarSlet
  20. Hej Dorthe. Fornem udlodning, synes jeg. Sikke en masse lækre ting, det er ikke helt let at vælge en favorit :-) Men hvis jeg er heldig, skal det nok være nr. , hvis muligt. God søndag.

    SvarSlet
  21. Sikke en god ide, så får man ryddet op i sine ting, det kunne vi hvis alle lære noget af dig. Vil gerne vinde nr. 2 eller 4.
    Tak for en god blog, du er så flittig til at lægge dine kort ind.
    Joan

    SvarSlet
  22. Kære Dorthe
    Jeg vil gerne vinde nr. 4.
    Det er da vilde gevinster.
    Knus Jane

    SvarSlet
  23. Så snill du er som lager så flott give away :)
    Dersom er skulle bli så heldig å bli trekt ut som vinner, ønsker eg pakke nr.4 eller nr.5.

    SvarSlet
  24. Billede nummer 4 vil passe godt hjemme hos mig

    SvarSlet
  25. Hej Dorthe
    Hvis jeg skulle være den heldig vinder, vil jeg gerne have nr. 4.
    God søndag

    Knus Tove

    SvarSlet
  26. Hej Dorthe :) Du har netop gjort en søndag i regnvejr meget hyggeligere :) Skulle jeg være så heldig at vinde, må det meget gerne være nr. 4 eller 2 eller 1. Øhhh jeg kan vist ikkelige bestemme mig :) Da jeg får ideer til alle ;) Fortsat god søndag :)

    SvarSlet
  27. Nr 1 er min farorit men alle pakker er bestemt spænde og vil gøre glæde

    SvarSlet
  28. Dejligt initiativ og lækre gevinster.
    Nr. 2 og 4 er favoritter, men alle er fine, så jeg vil da blive glad, hvis jeg vandt, og så er det uden betydning hvilket nr. det er.
    Tak for muligheden :-)
    mvh Mona

    SvarSlet
  29. Det er da en dejlig konkurrence. Hvis jeg er den heldige vinder af en pakke, vil jeg vælge nr. 1. Er vild med den firkantede Doily.

    Mange hilsner Jeannette Friman

    SvarSlet
  30. Du er fuld af gode ideer Søde... Jeg ville blive glad bare for at vinden, men ønsker mig nr 1... hvis.... <3

    SvarSlet
  31. Sød tanke. Jeg kunne godt tænke mig at vinde nr 5

    SvarSlet
  32. Det er sørme svært .. men med ælle-bælle osv ... så blev det til nr 5 :D

    SvarSlet
  33. sikke dog en gestus Dorthe..:-)
    sødt af dig ..
    ønsker nr 4..hvis jeg kunne være sååå heldig :-)
    jonna justesen nielsen

    SvarSlet
  34. Jeg er vild med nr 2 og 3
    Hilsen
    Aase Løkkegaard Madsen

    SvarSlet
  35. Det ser rigtig spændende ud.
    Hvis jeg skulle gå hen ig være heldig, så er det nr. 2.
    Knus

    SvarSlet
  36. Hejsa
    Jeg vil da gerne være med i lodtrækning om sådan nogen lækkere ting 💕 Jeg vil gerne. Være med om nr 4 og 5
    Knus Christina Sørensen

    SvarSlet
  37. Super god ide elsker dele metoden <3 nr 5 eller nr 1 er mest mig, men de andre er også skønne knus Ann-Marie

    SvarSlet
  38. Tak for muligheden for at deltage. Jeg er vild med nr 4.
    Hav en rigtig dejlig scrap-dag. Conny

    SvarSlet
  39. En super god idé, du har fået :-) Jeg vil foretrække lækkerierne ved nr. 2, hvis jeg skulle være den heldige. Kram

    SvarSlet
  40. Fantastisk ide Pips, og det er jo alle fantastiske præmier, så næsten umuligt at vælge en for en anden, og en hvilken som helst af disse ville være velkomne her i hvert fald. Hav en rigtig god uge forude.

    SvarSlet
  41. Hej Dorthe :-) Sikke dog en betænksom måde at rydde op på.. Skulle jeg være blandt de heldige, kunne jeg ønske mig gevinst nr. 2. Tak for stor inspiration via dine skønne kort :-)

    SvarSlet
  42. Sikke dog en lækker mulighed!!! Jeg vil krydse fingre og håber at blive den heldige modtager af gevinst nr 5

    SvarSlet
  43. Wow sikke fine præmier. Jeg ønsker mig nr 3.

    SvarSlet
  44. Så flot gjort af dig👏 Jeg vil gerne vinde nr 3👍

    SvarSlet
  45. Det er da fantastisk med sådan en konkurrence.
    Jeg er stadig ret ny ud i kortmageri, men "suger" til mig, når du og andre viser de fantastiske kort I fremstiller.
    Der er ikke nogen bestemt gave jeg ønsker, hvis jeg skulle være en af de heldige (tror nemlig ikke jeg har noget af det du udlodder)
    Hilsen fra en "nybegynder"

    SvarSlet
  46. Super god ide og sikke fine pakker du har lavet, det er da helt svært at vælge :)
    Men vil vælge nr 4 hvis jeg er heldig :)

    SvarSlet
  47. Rigtig Fine Gevinster, hvis man er Heldig er nr 1 den jeg ville vælge, men vil være Glad for hvilken som helst da alle er lige Fine. God Dag

    SvarSlet
  48. Hvilket flot initiativ, Dorthe. Skulle jeg blive den heldige, ville jeg vælge nr. 3.

    SvarSlet
  49. Det er et flot initiativ, for at få ryddet op. Skulle jeg være heldig, ville jeg vælge nr 1

    SvarSlet
  50. De ser spændende ud alle sammen, men vil vælge nr. 2, såfremt jeg er den heldige😊

    SvarSlet
  51. Så flotte premier og flot give away. Jeg ønsker meg nummer 1 hvis jeg skulle være så heldig å vinne.

    SvarSlet
  52. Kære Dorthe. Sikken da et fantastisk og hjerteligt initiativ Skulle jeg være så heldig at vinde, er min 1..prioritet. nr. 5, men jeg vil være glad, uanset hvilken jeg evt. vinder. Kh fra Sanne.

    SvarSlet
  53. Hej Dorthe, du er et gavmildt menneske, og det er nogle flotte give away, du har lavet, hvis jeg skulle være så heldig, er det nr 2 eller nr 4. Scrap hilsen fra Annelise Kristiansen. Skive

    SvarSlet
  54. Fantastisk god idé, jeg synes alle 5 er spændende, men satser mest på nr 4 pga af de maritime ting, dem har jeg ikke set før og elsker at lave maritime ting som gammel sejler. Desværre ingen blog eller lignede. Mange kreative hilsner fra Lisbeth Høyer Hansen, Frederikssund

    SvarSlet
  55. Jeg skal da også være med :-) Nr. 5 er min favorit :-)

    SvarSlet
  56. Hej Dorthe. Fantastisk idé. Jeg ville ønske nr.4

    SvarSlet
  57. Uha det er svært at vælge, men nr 4 og derefter nr 3 står nok øverst på min ønskeliste. Godt og sjovt initiv 🤗
    God dag ønskes herfra
    Elin Rasmussen

    SvarSlet
  58. Sikke en flot give-away! Jeg kan bedst lide nr 5.

    SvarSlet
  59. Hej Dorthe.
    Hvor er du et godt menneske. Tak for det.
    Alle 'pakker' er spændende. Men hvis jeg er så heldig, at blive udtrukket, vil jeg blive glad for nr. 4. :-)

    SvarSlet
  60. Sikke fine gevinster ��, jeg ville elske at vinde nr 2. Hvis min deltagelse kommer to gange beklager jeg, men jeg tror ikke den første kommentar blev sendt rigtigt ��

    SvarSlet
  61. Nr. 2 ser spændende ud
    Agnes Madsen

    SvarSlet
  62. Fantastisk at du giver os denne mulighed. Jeg vil rigtig gerne vinde nr. 5 :D

    SvarSlet
  63. What a lovely giveaways! I have shared the picture in my sidebar.
    I would love to win amazing goodies Nr. 1.
    Valerija xx

    SvarSlet
  64. nr 4 ville være mit ønske - godt initiativ, tak.

    SvarSlet
  65. Uhh det er en lækker give away. Den kunne jeg da godt tænke mig at vinde en af de 5 spændende pakker. Malene Larsen

    SvarSlet
  66. Hej Dorthe.
    Det er da en god måde at få ryddet op på. Jeg synes nr. 2 ser rigtig god ud.
    VH Heidi Turcios

    SvarSlet
  67. Hej Dorthe
    Skulle jeg være heldig at blive trukket ud, så er det et valg mellem 2 eller 4 😇
    Vh laila Toudal

    SvarSlet
  68. Hello!
    Thanks for gorgeous candy you offer. If I will be the lucky one, no.2. is my favorite.

    Marjeta

    SvarSlet
  69. Selvfølgelig er jeg med. Det er sådan en sjov og ny ide med giveaway på denne måde, så kun du kunne få den tanke.
    Hvis jeg nu skulle være så heldig, så er nr 5 min favorit.
    God weekend til dig

    SvarSlet
  70. Vil rigtig gerne vinde nr. 4. Hilsen Anni Bilsbo

    SvarSlet
  71. Jeg vil da vildt gerne vinde nr. 3 👍🏻 1000 tak for chancen. Knus fra 10na

    SvarSlet
  72. Such crafty fun! Your candy giveaway style is awesome, love the idea! Wish to win no.2! Posted the pic in my sidebar! Thanks for the opportunity!

    SvarSlet
  73. Sikke nogle flotte gaver - tak for muligheden for at vinde :-) Alle gaverne er fine, men jeg er lidt pjattet med de ting der er i nr. 2.

    SvarSlet
  74. Lovely prizes, I wish to win number 4 please

    SvarSlet