fredag den 2. juni 2017

Et Bryllupskort.


I aftes var jeg i klubben. Jeg havde hjemmefra pakket et par kits hvor jeg kun har brugt mine rester af Maja design "Vintage Romance" 
Det blev til et Bryllupskort og et Herrekort - og her er Bryllupskortet.


Udover Maja designs papiret er der brugt kvist karton og bølgepap.


Motivet er også fra resterne af serien.


Bryllup er skåret med Nellie Snellen die.


De søde hjerter er en cheery Lynn die.


Jeg har brugt blomster fra WO og 2 små perlehjerter blev der også plads til.


De lille hjerte og due motive er klippet ud af et ark fra serien også, herpå har jeg limet endnu et Cheery Lynn hjerte og et lille resin hjerte.


Jeg vil lige gøre lidt reklame for Scrap brugtmarkedet næste lørdag d. 10. juni.

Vi er godt 20 scrappere der har fundet vores brugte scrapting og fejlkøb frem, og vi stiller sagerne op til salg lørdag d. 10. juni fra 10.00 - 18.00 på Oustrupvej 36, 6040 Egtved.

Der vil være masser af dies, papir, stempler, blomster, værktøj, opbevaring og meget andet. Det er alt sammen ting der nok er brugt, men ikke fejler spor.

Blandt sælgerne er der 2 af vore garvede Scrapbutiks indhavere der kommer med deres private "oprydning" - men de har også fået lov at medbringe forudbestillinger fra deres webshops til levering på dagen. Det er Hobbyboden og ScrapbookFun.

Det er nok en god ide at medbringe kontanter den dag - da ikke alle har mobilepay. 

Ses vi?

1 kommentar:

  1. Nydelig bryllupskort!
    Liker godt måten du bruker kvistkartongen på her, med små elementer av den som pynt på selve kortet. Synes det gir kortet et røft uttrykk, og det blir ikke så "søtt" :))

    SvarSlet