mandag den 12. juni 2017

Med skumsprøjt og flaskepost....


Et kort jeg har siddet og nusset med her i eftermiddag.
Jeg fandt Pion serien "Legends of the Sea" frem og lod ideen komme snigende.

Af alle typer kort tror jeg stadig at de maritime er mine favoritter - og her er hvad der kom ud af min leg med papiret i dag.


Alt papir er fra Legends of the sea serien.


Det fine motiv er også fra serien.


Piratskibet er en kina die.


En charms fra gemmerne. Congratulation er fra arket med borter m.m.

Lidt fint fiskenet, skaller og en lille flaske ...


Blomster må der til - og som altid er de fra WO.


En træknap med et fint sejlskib.





2 kommentarer:

  1. Skikkelig flott maritimt kort - kan nesten kjenne sjøsprøyten ;))
    Masse fin pynt du har puttet på!
    Jeg har bestilt litt ark fra denne serien og venter med lengsel på at de snart skal komme....

    SvarSlet
  2. Super dejligt kort.
    God onsdag til dig.
    Kh. Anette :)

    SvarSlet