onsdag den 14. juni 2017

Mit nye brugte legetøj.


På scrap brugtmarkedet i lørdags fandt jeg også selv nogle ting jeg ikke kunne leve uden, deriblandt et stempel og die sæt fra Tim Holtz.
Det har jeg leget lidt med her i formiddag - og et kort blev det også til.


Papiret er fra en lækker 12" x 12" blok jeg købte i Tyskland i sidste uge.


Sommerfuglen er en Memory Box die.


Og her har jeg brugt mit nye "brugte" legetøj. Rammen er først embosset med guld embossing og derefter stanset ud. Jeg tror jeg vil få den brugt en del! - Det håber jeg ihvertfald.


Jeg har lavet et par bannere med Cheery Lynn die og ovenpå dem har jeg limet en af Bodils fine tekster.


Borten er lavet med X-cut die.

De mange doily er dels lavet med Cheery Lynn og Joy die - og dels er det færdigkøbte kageservietter.





2 kommentarer: