fredag den 16. juni 2017

The Songbird´s secret.


I torsdagsklubben fik jeg denne gang lavet 2 kort.
Begge lavet med serien "The Songbird´s secret" fra Pion.

Her er det ene.


Papirerne er super fine og i nogle lækre farver.
Egentlig havde jeg bestem mig for at jeg ikke behøvede den serie - men da jeg så den i Gavlhuset måtte den alligevel med mig hjem.


Den søde fugl med rede er klippet ud fra et af mønsterarkene.


Blonden er fra ebay og gratulere er et chipboard jeg købte hos Unik scrap da den stadig eksisterede.


Lækre blomster fra WO, blondebladene har jeg klippet ud at et stykke blonde.og de grønne blade er en Cheery Lynn die.


De 2 doily er lavet med Joy die.

Det andet kort jeg lavede viste jeg i Kort og Scrap gruppen i aftes.


I dag starter jeg i nyt midlertidigt job. Jeg skal starte med at passe en vejbod med jordbær og kartofler og andre lækkerier på Billundvej 23 - ned mod Karlskov rundkørslen.
Der vil jeg så også have en kasse kort med til salg :)

1 kommentar:

  1. Nydelig kort med lekre farger!
    Lykke til i din nye jobb - håper mange stopper og handler :))

    SvarSlet